​ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
 

 

  1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

 

 

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF, vagy Általános Szerződési Feltételek) rendezik a Prókátor Kft.. (Székhely: 8163 Csajág, Vasút u.1., Cg.19-09-501181, Adószám: 11325046-2-19- a továbbiakban, mint Szolgáltató) tulajdonát képező www.budatrioapartments.hu weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtására és igénybevételére vonatkozó jogokat és kötelezettségeket.
  2. A II. fejezetben körülírt díjköteles Szolgáltatásokat a Szolgáltató kizárólag az egyedi szerződések hatályba lépését követően nyújtja. Az egyedi szerződések a jelen ÁSZF III. fejezetében, valamint a Felhasználási Feltételekben rögzítettek szerint jönnek létre.
  3. Jelen ÁSZF  hatálya a regisztrált Felhasználókra, és a jelen ÁSZF szerződés megkötött egyedi szerződések mindegyikére irányadó, és az egyedi szerződések eltérő és kifejezett rendelkezésének hiányában a jelen ÁSZF tekintendő irányadónak.
  4. A Regisztrációval a Felhasználó részéről a jelen ÁSZF, a Felhasználási Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat megismertnek és elfogadottnak minősül.
  5. Nem regisztrált, avagy regisztrált, de szolgáltatást igénybe nem vevő felhasználókra a jelen ÁSZF, a Felhasználási Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezései annyiban irányadóak, amennyiben a weboldal használata során bármely aktivitására vonatkozóan a jelen Szerződés, a Felhasználási Feltételek vagy az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezést tartalmaz.
  6. FOGALMAK
    1. Weboldal: www.budatrioapartments.hu
    2. Szolgáltató : Prókátor Kft.
    3. Felhasználó: az a természetes személy, aki a szálláshely szolgáltatást igénybe veszi
    4. Megrendelő az a természetes vagy jogi személy , aki valamely Szolgáltatást megrendel
    5. Látogató: a Weboldalt használó személy
    6. Adminisztrátorok: a Weboldal üzemeltetői
    7. Regisztráció: az a folyamat, amelyben a Felhasználóvá válni kívánó személy azonosításához szükséges adatait megadja. A regisztrációval a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF és az adatvédelmi szabályzat rendelkezéseit.

 

 

  1. SZOLGÁLTATÁSOK

 

 

  1. Szolgáltató kötelezettséget vállal a Szolgáltatások szerződésszerű biztosítására, míg a jelen fejezetben részletezett egyes esetekben a Megrendelő jelen ÁSZF és az egyedi szerződésben foglaltak szerint díj megfizetésére vállal kötelezettséget. A Megrendelő vállalja, hogy a Szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban megtesz minden olyan, az érdekkörébe tartozó cselekményt, illetve megad minden olyan információt, amely a Szolgáltatás nyújtásához szükséges.
  2. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés csak abban az esetben minősül a Szolgáltató által elfogadottnak, ha a megrendelés ellenértéke a Szolgáltató számláján jóváírásra kerül.
  3. A látogatók által igénybe vehető szolgáltatás az apartman lefoglalása adott időtartamra, adott létszámmal.

 

 

  1. A MEGRENDELÉS LÉTREJÖTTE

 

 

  1. Megrendelő a foglalást az Apartmanok menüpontban a kiválasztott apartmanhoz tartozó részletek és foglalás linkre kattintva kezdeményezheti.
  2. A foglalás aktívvá (azaz elérhetővé) a díj Szolgáltató számláján történő jóváírást követően válik. A díj rendezésére a Megrendelőnek az érkezés napját megelőző 5. napig van lehetősége, „vissza nem térítendő „ foglalás esetén pedig azonnal. Amennyiben eddig az időpontig a díj nem kerül rendezésre, a Szolgáltató a foglalást a rendszeréből törli.
  3. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató elsősorban a Megrendelő által a rendelés során megadott adatok alapján készíti el a foglalást. Ezen túlmenően a Megrendelő köteles a valóságnak megfelelő adatokat megadni a megrendelés, valamint az egyedi szerződés kapcsán, tehát folyamatosan köteles ellenőrizni adatainak és a megrendelése tartalmának helyességét. Amennyiben a Megrendelő az adatokban elírást, vagy hibát észlel, vagy a foglalás tartalmában módosítani kíván azt a Szolgáltató elérhetőségein jelezheti.
  4. A Szolgáltató és a Megrendelő között az egyedi szerződés a megrendelés teljesítésével (ld. 1. pont) jön létre, és a díjnak a Szolgáltató számláján történő jóváírásával hatályosul.
  5. A Megrendelő részéről súlyos szerződésszegésnek minősül, ha a Megrendelő jelentős mértékben megszegi az ÁSZF, Felhasználási Feltételek vagy Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit. Ilyen esetben a Szolgáltató megtagadhatja a foglalást.
  6. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a foglalásra és a megrendelés visszamondására vonatkozó szabályokat a Szolgáltató megváltoztathatja. Ez a már teljesített megrendelésekre nem vonatkozik.

 

 

  1. ELÁLLÁS JOGA

A Megrendelőnek joga van elállni a megrendeléstől, de ennek feltételeit a weboldal Foglalás menüpontjában található feltételekkel teheti csak meg.
 

 

 

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK 

 

 

  1. A megrendeléskor a Megrendelőnek az alábbi lehetőségei vannak a fizetésre:
    1. Banki átutalás e-mailben küldött díjbekérő alapján euro vagy forint pénznemben
    2. Online banki fizetés a K&H online fizetési rendszerén keresztül kizárólag euro pénznemben
  2. A foglalás a díjnak a Szolgáltató számláján történő jóváírását követően kerül aktiválásra.
  3. Átutalással történő fizetés esetén az átutalást a Megrendelőnek a Szolgáltató által kiállított díjbekérő levélben meghatározott fizetési határidő végéig kell teljesítenie. A fizetés azon a napon tekintendő megtörténtnek, amikor az összeg a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került.
  4. A fizetési kötelezettség teljesítésének dátumával a Szolgáltató számlát állít ki, és azt postai úton, vagy e-mailben megküldi a Megrendelő részére.
  5. A számla kiegyenlítésével kapcsolatos bankköltségek a Megrendelőt terhelik. Külföldi megrendelés esetén a külföldi és a belföldi bankköltség is a Megrendelőt terheli.

 

 

  1. AUTOMATIKUS ÉRTESÍTÉSEK

 

 

  1. A Megrendelő a megrendelésről, valamint – banki átutalás esetén – az összeg beérkezéséről elektronikus visszaigazolást kap a megrendeléskor megadott e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza a foglalás adatait, valamint a használat feltételeit.
  2. Ugyancsak elektronikus visszaigazolást küld az oldal abban az esetben, ha a Megrendelő Online banki felületen fizette ki a szolgáltatás ellenértékét, de időközben eláll a megrendeléstől és az összeget a bankon keresztül a Szolgáltató visszautalja a Megrendelőnek.

 

 

  1. FELELŐSSÉG

 

 

  1. A Szolgáltató minden ésszerű intézkedést megtesz annak érdekében, hogy szolgáltatásait folyamatosan biztosítsa, azonban nem vállal felelősséget azokért a hibákért, amelyeket az internet, helyi hálózati elemek, internetes böngésző és/vagy számítógépes infrastruktúra működési zavaraiból fakadó fennakadása, rajta kívül álló esemény, vagy vis maior okoz, és amely a szolgáltatás teljesítését akadályozza vagy ellehetetleníti.
  2. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szolgáltatásai eredményeként létrejött munkaviszonyból, vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyból eredő károkért és egyéb igényekért.
  3. A Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a weboldalt, és az szolgáltatásokat rendeltetésszerűen és jogszerűen veszi igénybe, betartva a hatályos jogszabályokat, jelen ÁSZF-, a Felhasználási Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat előírásait.
  4. A Megrendelő amennyiben nem természetes személy, folyamatosan biztosítja, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően működő szervezet, és szavatolja, hogy a regisztrációt, valamint a weboldalon végzett egyéb aktivitásokat a képviseletére feljogosított személyek végzik.
  5. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a fenti kötelezettségek megszegésével a szolgáltatónak okozott károkért felelősséggel tartozik.

 

 

  1. ADATVÉDELEM 

 

 

  1. A Megrendelő és a Szolgáltató vállalják, hogy a weboldal működtetése, illetve használata során hozzáférhetővé vált személyes adatokat az Adatvédelmi Szabályzat, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény , valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelete (2016. április 27.) rendelkezéseinek megfelelően bizalmasan és jogszerűen , továbbá célhoz kötötten kezelik.
  2. A Megrendelő köteles gondoskodni a birtokába jutott személyes adatok védelméről.
  3. A Megrendelő szavatolja a Szolgáltató felé, hogy a regisztráció során feltüntetett kapcsolattartót tájékoztatta arról, hogy adatai (név, e-mailcím, telefonszám) feltüntetésre kerülnek, és hogy azok a Szolgáltató, mint adatkezelő adatbázisába kerülnek, továbbá arról, hogy a Szolgáltatás teljesítése érdekében azokat a Szolgáltató kezeli a szolgáltatás időtartama alatt, illetve azt követően, az egyedi szerződésből folyó jogok és kötelezettségek teljesítése érdekében. Szavatolja továbbá a Szolgáltató felé, hogy a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzatát a mindenkori kapcsolattartó személy számára átadja.
  4. A megrendelő és a Felhasználó kijelenti, hogy az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltakat megismerte, annak rendelkezéseit magára kötelezőnek ismeri el, és kapcsolattartójával megismertette.

 

 

  1. EGYEBEK

 

 

  1. Felhasználó panaszával, reklamációjával írásban a recepcio@budatrioapartments.hu címen fordulhat a Szolgáltatóhoz a panaszra vagy reklamációra okot adó körülménynek a Felhasználó tudomására jutásától 14 napon belül. Ezen határidő elteltével a Szolgáltató nem fogad el reklamációt.
  2. Amennyiben a Felhasználó Fogyasztónak minősül, és panasszal kíván élni, kifogásait az alábbiak szerint terjesztheti elő:

Telefonszám:   (+36 30) 942 5469     email: recepcio@budatrioapartments.hu
Postacím: 1027 Budapest, Margit körút 48. 2.em.14.
 
A telefonon bejelentett panaszt a Felhasználónak legkésőbb az írásbeli panaszra vonatkozó szabályokban meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el, a panasz visszakereshetősége érdekében, mely számot a Szolgáltató köteles a Felhasználóval közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül megvizsgálja és érdemben megválaszolja. Amennyiben a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

 

 

  1. Jelen ÁSZF 2019. december 14. napjától visszavonásig hatályos; az itt nem szabályozott kérdéseket az egyedi szerződések, illetve a vonatkozó jogszabályok rendezik.
  2. A Szolgáltató fenntartja az ÁSZF, a Felhasználási Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat egyoldalú módosításának jogát.